Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Shopping Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Frågor och tips

friggs taco riskakor

2016-05-24 11:24 #0 av: Snuffles

är de veganska?

Anmäl
2016-05-24 14:02 #1 av: vendelay

Jag hittar i alla fall inget konstigt i innehållslistan, jag tror att de är veganska. Glad

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2016-05-24 14:14 #2 av: veggie4every1

Det är dom och de finns på matsmart Skämtar

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
VäckarklockaIf Not Us, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Anmäl
2016-05-24 14:35 #3 av: Snuffles

phew... trodde att dextros var oveganskt
fick lite panik för åt två imorse hahah

Anmäl
2016-05-24 14:42 #4 av: veggie4every1

Dextros är bara en typ av sockerGlad

Jag köpte 10 paket från matsmart häromdagenSkrattar

Väckarklocka

Anmäl
2016-05-24 14:44 #5 av: vendelay

Är de goda? Smakar de tacokrydda eller? Glad

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2016-05-24 14:53 #6 av: veggie4every1

Ja, jag gillar dom. Vet inte om det är så jättemycket tacosmak just, kanske lite. Men de är goda och kryddiga och jag tror att de är de enda smaksatta som är veganska.

Väckarklocka

Anmäl
2016-05-24 15:41 #7 av: Snuffles

#4 ahaa för jag googlade och då stod det att cultered dextrose inte var veganskt, men det var nog inte samma sak som dextros då Galen

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.