Annons:
Etikettmatprodukter
Läst 1154 ggr
belliiboii
6/20/16, 7:18 PM

Godis

Hej! Är ny till denna sida, men undrar om ni vet vilka godisar (lösvikt och i påse) som är veganska? Ni får gärna förklara eller visa bild. Jag har djurvänligt appen men den listan säger mig inte så mycket när jag väl står i affären haha, skulle verkligen uppskattas!

Annons:
veggie4every1
6/20/16, 7:31 PM
#1

Välkommen hit🙂

Kolla in den här tråden med en massa gott🙂

http://vegan.ifokus.se/discussions/537750e58e0e742d8f00042d-godis-med-namn-och-bilder

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

vendelay
6/20/16, 8:13 PM
#2

Ett bra tips är att använda sökfunktionen, den finns precis över inläggen, precis under headern. Där kan du söka på exempelvis "godis" och om du befinner dig på vegan-sajten så kommer det upp trådar som frågar samma sak. Ett annat tips, om du kan det, är att beställa från internet. Finns många goda godissorter som oftast är billigare på internet och vissa kan vara svåra att få tag i i vanliga butiker. Jag gillar vitaminvaruhuset.se 🙂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

TicTac
6/21/16, 2:39 PM
#3

OMG, när jag läste detta hörde jag min mamma i huvudet. Hua!

"Varför äta godis alls? Det tar bara så mycket plats från riktig näring som är ytterst viktigt för en Vegan."

Stoppar ytterligare en Wienernougat i munnen och tänker på mamma. 😃


You'll never walk alone

belliiboii
6/21/16, 5:06 PM
#4

#1 #2 #3 

Tack så mycket för hjälpen, haha hade ingen aning att man kunde söka. Så det ska jag göra nästa gång så slipper alla svara på samma fråga flera gånger haha😂

vendelay
6/21/16, 8:37 PM
#5

#4 Det är inga problem, du får absolut ställa frågor 😃 Tänkte bara att det kunde underlätta 🙂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: