Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Shopping Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter

REN hudvård

2016-08-19 08:50 #0 av: rasmussonsara

Ni som provat deras hudvård, vad tycker ni? Använder just nu emerginC (ej veganskt tror jag, men vill använda upp innan jag byter) men när mitt tar slut funderar jag på detta. Så bomba med recensioner!

Anmäl
2016-08-20 14:27 #1 av: veggie4every1

Jag har aldrig provat det tyvärr, är ju själv sheasmörfanatikerSkrattar

Men det låter spännande i alla fall, hoppas någon kan recensera!

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Anmäl
2016-08-22 09:04 #2 av: rasmussonsara

#1 sheasmör?? kan du utveckla det haha

Anmäl
2016-08-23 03:03 #3 av: veggie4every1

#2 Jag använder raw shea butter från Ghana, det är det bästa för min hud. Det är ju så individuellt vad som fungerar med hudvård, men för mig är det det bästa som jag använt.

Du kan läsa mer om shea butter i länken Glad

http://www.sheainstitute.com/asbi-library/what-is-shea-butter/

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.