Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Shopping Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Veganprat

Enkät för ett skolprojekt

2016-10-07 10:57 #0 av: SketchingProject

Hej ! Vi är två studenter från magisterprogrammet i interaktiva medier på Södertörn högskola som håller just nu på med ett projekt kring subkulturer. Vi skulle vara jätte tacksamma om Ni kunde fylla i enkäten om veganism som vi länkar nedan.

https://goo.gl/forms/emg64hqaOTMRJ8n03

Tack för din medverkan!

Anmäl
2016-10-07 14:06 #1 av: vendelay

Klart Glad

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2016-10-07 14:44 #2 av: veggie4every1

#0 Många bra frågor, jag ska fylla i det när jag har lite mer tid att tänka på svaren för jag vill inte hasta igenom det. När är senaste svarsdatum?Glad

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2016-10-07 15:42 #3 av: SketchingProject

Hej, sista svarsdag är tisdag den 11 oktober :)

Anmäl
2016-10-07 17:07 #4 av: Persifone

Har svarat :)

Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus

Anmäl
2016-10-08 08:24 #5 av: DogeLove

Är inte vegan men äter som en vegan alltså är jag hel-vegetarian hoppas det var ok att jag svara endå!

----------------------------- 🐶🦁🐨🐰🐱🐭🐻🐷
Anmäl
2016-10-09 23:01 #6 av: VanessaViktoria

Har svarat! Lycka till.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.