Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Shopping Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Frågor och tips

App för veganer?

2016-10-26 08:50 #0 av: sp0ngeb0b

Jag läste på något forum att det finns en jättebra app för veganer. Man ska då med hjälp av appen scanna streckkoden på en vara och därmed få upp information ang ifall varan är vegansk eller inte. För mig som är nybörjare inom detta känns det som en smidig sak nu i början, i stället för att stå och lusläsa varenda innehållsförteckning i affären. MEN! Jag har glömt vad den heter och google hjälper mig inte. Är det någon som vet?? Tacksam för hjälp Skrattar

"Before you ask someone why they're vegan - ask yourself why you're not."

Anmäl
2016-10-26 11:50 #1 av: Smultronfia

Vegokoll 😊

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.