Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (19) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Shopping Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Köpes / Säljes / Bortskänkes

Säljes BOOTS: Sprillans nya Vegan Airseal Chelsea

2016-12-17 23:08 #0 av: lindasss

BOOTS I STORLEK 39 

Hej hopp!

För lite drygt två veckor sedan införskaffade jag mig ett par Airseal Chelsea boots i HELvegansk läderimitation storlek 39 unisex. Bestämde mig dock några dagar därpå (och lagom till att tre dagars öppet köp gick ut - wah!!!) att välja ett par andra vinterskor istället. Dessa är alltså helt oanvända bortsett från de få minuter jag testade dem i butik. Införskaffade 9 december på Green Laces (helvegansk skobutik) i Stockholm (kvitto medföljer förstås!).

Bootsen är riktigt bra kvalitetsskor, tåliga, bekväma och snygga. Kostar 1395 i originalpris i butik och inköptes tillsammans med sula för 1455 kronor. Tänkte att 1200 är ett lagom pris för dessa med tanke på att de är HELT nya?Kan förstås diskutera om någon tänker annorlunda! :-)))))

Passar en 39-a perfekt (men även en 38 med dubbelstrumpa!) Sköna, något töjbara, himla bra kvalitet & andas! Sula medföljer. Något stora i storleken så kan mycket möjligt passa även en 40. Och de är förstås unisex-boots!

Länk till tillverkare:
http://m.vegetarian-shoes.co.uk/airseal_footwear/a
irseal_chelsea_boot_black/10467_p.html

Kan mötas upp i Stockholmsområdet. Kontakta mig gärna via min Blocket-annons alt. här via meddelande! 

https://www.blocket.se/stockholm/Sprillans_nya_Airseal_Chelsea_Boots_Vegan_70741548.htm?ma=1

Ha en härlig helg!

/Linda 

Anmäl
2016-12-18 15:52 #1 av: veggie4every1

SnyggaGlad

Sajtvärd på Vegan iFokus & Djurrätt iFokus         
Krossa speciesism - Bli vegan Hjärta

Välkomna till nya Djurrätt iFokus

Anmäl
2016-12-18 22:23 #2 av: lindasss

Visst är de! :-) 

Anmäl
2016-12-18 23:20 #3 av: vendelay

De är så snygga och jag vill så hemskt gärna ha dem men de är dels alldeles för stora och jag har inte heller så mycket pengar att lägga på ett par skor Ledsen Hoppas du hittar någon som vill och kan köpa dem! 

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.