Annons:
Etikettvegankost
Läst 800 ggr
Mono
2017-01-12 04:49

Proteinpulver

Jag vill ha ett veganskt proteinpulver. Tidigare har jag kört med Naturells sojaprotein men de verkar ha försvunnit från marknaden så nu önskar jag: *stor förpackning (minst ett kilo eller däromkring) *naturell smak (är normalt sett inte kräsen men något jag verkligen inte klarar av är smaken av sötningsmedel) *lättlösligt (jag blandar i en smoothiemixer men mitt nuvarande pulver hinner ibland fastna på kanterna och bilda klumpar som inte går bort i mixningen. Detta hade jag gärna sluppit). Jag vet såklart att en inte behöver proteinpulver i en välbalanserad kost, men jag vill ha det. Baserat på styrketräning, livspusslet ni vet och helt enkelt att det funkar bra för mig :-) Shoot!

Annons:
Sattyg
2017-01-12 07:57
#1

myprotein.se har veganskt protein. Har inte testat det själv så jag inte svara på hur det blandar sig :)

Sattyg
2017-01-12 08:02
#2

Och även star nutrition har ju sitt soypro. Finns nog på gymgrossisten eller bodystore

[kanskemenbarakanske]
2017-01-12 09:44
#3

Jag har star nutritions sojaprotein med smaken choklad. Jag gillar den otroligt mycket! 

Har du tänkt att dricka den efter träning osv med vatten rekommenderar ja den. Annars rekommenderar jag ett proteinpulver med naturell smak om du vill ha i smoothies m.m.

Upp till toppen
Annons: