Annons:
Etikettklotterplanket
Läst 1243 ggr
Carmarino
2017-10-20 16:15

Vegansk bakelse

För er som bor i närheten av Stockholm så provar bageriet/konditoriet MR-Cake en ny vegansk och glutenfri bakelse i butiken imorgon, lördag - så länge lagret räcker.

OBS! Jag har absolut ingen anknytning till bageriet och får inget betalt för att tipsa. Tänkte bara att om en massa veganer går dit och visar intresse, så kanske det kommer fler veganbakelser i sortimentet. 🙂

(Om värden inte tycker att tråden ska vara kvar så får ni gärna ta bort den.)


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
vendelay
2017-10-20 19:14
#1

Reklam för veganska grejer är alltid välkommet här - så vitt jag som Medarbetare vet!

Mums! Jag kan nog faktiskt ta mig förbi där imorgon, ska försöka i alla fall. Tusen tack för tipset!

Oj, vad många utropstecken det blev… Jag gillar bakelser 😞

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Carmarino
2017-10-21 10:51
#2

Var beredd på att stå i kö. Vad jag har sett på deras instagram så brukar det ofta vara kö långt ut på trottoaren. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

veggie4every1
2017-10-21 14:52
#3

Välkomnar tips och jag är inte emot reklam för veganska produkter 🙂

Oj, vilken tur om man bor i närheten, avis hihi 😃

Recensera gärna om du smakar den vendelay 🙂

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

vendelay
2017-10-21 20:27
#4

Blä, dagen gick för fort. Åkte hemifrån till jobbet vid sju imorse och kom just hem, fanns inte ork att gå förbi och smaka deras bakelser. Hoppas många andra gjorde det istället!!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Carmarino
2017-10-22 09:47
#5

Än så länge har det inte stått något om det på deras instagram. Har inte Facebook så där har jag inte kollat.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
2017-11-02 09:07
#6

Även idag säljs den veganska bakelsen. Nu verkar det som om de har lagt till hallon på toppen också. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
vendelay
2017-11-02 18:27
#7

Mums!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: