Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger

Shopping Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Restauranger

Nyöppnad restaurang i hammarbysjöstad

2017-11-11 13:31 #0 av: alne

Hej alla vegan vänner,
Vill bara tipsa om en nyöppnad restaurang i Hammarbysjöstad som heter fröjdas, dem har lunch/fika/a la carte. Måste nog säga att den är den bästa veganmaten jag ätit ute i Stockholm. Vissa rätter är vegetariska men alla rätter går att få veganska. Restaurangens motto är att endast arbeta med ekologiska och närodlade råvaror, glutenfritt, bakverken är fria från raffinerat socker och allt är vegetarisk/veganskt, MAGI med andra ord!

KRAM

Anmäl
2017-11-11 14:04 #1 av: veggie4every1

Kul, tack för tipset Tummen upp

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Anmäl
2017-11-11 14:25 #2 av: Smultronfia

Vad kul! Alltid roligt när det kommer nya ställen.

Anmäl
2017-11-11 16:31 #3 av: vendelay

En vän tipsade mig om denna! Har inte varit där men verkar hur gott som helst. Ska dit så fort jag har vägarna förbi :)

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.