Annons:
Etiketterfrågortips
Läst 963 ggr
AccedeToVegan
1/29/18, 7:03 PM

Socialt Online Spelande GTA V som VEGAN

Hallå Jag Skapade en CREW i GTA V 2013 som jag kallade , Vegan Drivers , där e vi en del och hänger och hjälper varandra både på xbox , PC och PlayStation

Själv är jag mest på PS4 , Har skapat en del race och egna kartor med Veganska inslag , excempelevis Capture and Hold the Fastfood places , 

Då kommer text up Capture the Meat , Deliver The meat for destruction, och både polis och invånare i LosSantos blir helt galnaoch försöker stoppa än , man kan göra detta utan att skada nån eller använda sig av alla medel som finns utplacerade , ex stridsvagnar attack helicoptrat för att göra dett hela till en hollywoods action movie

Ska leta fram nåt youtube clip

Straight edge  VEGAN sXe  8år                       tidigare namn zWsXe på Vegan.nu   

Singel Fördomsfri , Respektlös            YouTube Streamare

Rad3

RAD4 Osynlig

Annons:
vendelay
1/29/18, 7:28 PM
#1

Jag spelar inte och är dessutom inte ett fan av GTA (more like totala motsatsen hehe), men jag TROR att jag kanske förstår vad du menar. Roligt att det går att göra lite "veganvänliga" missions 🙂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

AccedeToVegan
1/30/18, 2:49 AM
#2

Dom har grymt mycket Vegan och amerikansk konsumtions humor över allt , när man börjar titta up och runt på reklam skyltar rekvesita och TV radio program i värden, 

ett av spelan som sonen spelar i story mode heter rightious Slaughet 7 << Stavning

Altså Rätten att Slakta som e en paradodi på krigsspel och att stycka kött

Ett annat gyllene ögonblick var när radioprataren (tjej) mellan två låtar sa nåt typ som

"Vad ska du göra i helgen då , själv ska jag spela dator har fasnat på level 5, ni vet den där banan man måste döda alla Veganer, den e så jävla svår"

Höll på att köra av vägen av skratt när jag hörde det

Straight edge  VEGAN sXe  8år                       tidigare namn zWsXe på Vegan.nu   

Singel Fördomsfri , Respektlös            YouTube Streamare

Rad3

RAD4 Osynlig

AccedeToVegan
1/30/18, 2:51 AM
#3

OK vad e totala motsatsen då spelar du online nåt ?

Straight edge  VEGAN sXe  8år                       tidigare namn zWsXe på Vegan.nu   

Singel Fördomsfri , Respektlös            YouTube Streamare

Rad3

RAD4 Osynlig

vendelay
1/30/18, 7:31 PM
#4

Nej, jag spelar ingenting. Jag menade totala motsatsen till att vara ett fan av GTA - jag tycker att det borde förbjudas haha 😃

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

AccedeToVegan
1/31/18, 12:43 AM
#5

roflmao

Straight edge  VEGAN sXe  8år                       tidigare namn zWsXe på Vegan.nu   

Singel Fördomsfri , Respektlös            YouTube Streamare

Rad3

RAD4 Osynlig

vendelay
1/31/18, 7:41 PM
#6

#5 Okej? Hoppas rumpan hoppade tillbaka efter att du rullat klart.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
AccedeToVegan
1/31/18, 11:25 PM
#7

Dom har faktiskt en helt djur fri ONLINE miljö för att ungdomar inte ska uppmuntra varandra att plåga dom

Straight edge  VEGAN sXe  8år                       tidigare namn zWsXe på Vegan.nu   

Singel Fördomsfri , Respektlös            YouTube Streamare

Rad3

RAD4 Osynlig

vendelay
2/1/18, 10:06 PM
#8

Det är jättebra!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

AccedeToVegan
2/1/18, 10:25 PM
#9

Här e ett klipp från min you tube kannal som tillkom lite av en slump när jag lyssna på radion i mellan dagarna som vart väldigt lyckat

https://www.youtube.com/watch?v=9PZSHWSumDQ

2min44

Straight edge  VEGAN sXe  8år                       tidigare namn zWsXe på Vegan.nu   

Singel Fördomsfri , Respektlös            YouTube Streamare

Rad3

RAD4 Osynlig

vendelay
2/1/18, 11:15 PM
#10

Vad går det ut på? Jag ser bara folk som står still och någon som springer runt dem?

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

AccedeToVegan
2/3/18, 10:33 PM
#11

Vi improvisations dansar till den underbara låten , en av oss har ett Vegansk V tryck på tröjan , vi håller i molotov cocktails men håller dom som facklor ,och så snöar det som det bara gör under jul och nyår IRL i GTA

Sen att Vi alla heter AccedeToVegan eller liknande , ACCEDE =JOIN

Högstatie och tonåringar kallar mig VEGANEN , för många kan det vara den första Veganen de mött och pratat med :-D Ibland lite tungt att axla , shit man måste uppföra sig och vara ett föredömme , inte springt arunt och spränga andras bilar ;-)

Straight edge  VEGAN sXe  8år                       tidigare namn zWsXe på Vegan.nu   

Singel Fördomsfri , Respektlös            YouTube Streamare

Rad3

RAD4 Osynlig

Upp till toppen
Annons: