Annons:
Etiketterhygienskönhet
Läst 1868 ggr
sammy78
2018-01-30 12:21

Vegansk hårinpackning Tips ?!

Halloj !

Behöver tips på någon vegansk hårinpackning som inte kostar skjortan !

Har prövat att använda kokosolja som inpackning …. men mitt hår tyckte inte om det alls 😕

Brukar använda davines eller maria nila's hårinpackningar men har inte råd till dem denna månaden ….

Så finns det någon vegansk hårinpackning som är i budgetklass ? (Max 100kr)

Vad använder ni ?

Annons:
tlover
2018-01-30 13:23
#1

Avokado har jag hört ska funka. Men tänk på att allas hår är olika, vissa hår funkar ihop med vissa oljor tex så för en funkar mandelolja, en annan kokosolja och en tredje olivolja. Samma med hårinpackningar som tex avokado.

l'm back

vendelay
2018-01-30 19:36
#2

Jag färgar håret med Manic Panic och deras färg är som en hårinpackning. Inte vad du vill ha men kanske kan vara ett tips för andra som kikar in i tråden. Jag använder ingen hårinpackning så jag har inga tips :(

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

sammy78
2018-02-01 11:27
#3

@ tlover

Tack för svar/tips ! 🙂

Har också läst/hört att att Avokado och oliv olja är bra … kanske kommer att prova det! Men jag letar efter en förpackad hårinpackning som jag kan ta med mig om jag inte är hemma! Lite kladdigt att ha med oljor ! Men jag är väldigt tacksam för tipset 🙂

@ vendelay

Tack för tipset på manic panic, ska kolla dem (var finns dem att köpa) och finns dem kanske utan färg ?

sammy78
2018-02-01 11:28
#4

Hoppas nån annan här på forumet kanske kan tipsa om vad ni använder ?

tlover
2018-02-01 12:02
#5

#3 om du hittar en olja som passar ditt hår finns det ju däremot små plastflaskor för tex schampo när man reser som skulle passa. Jag kanske till och med har nån över om du inte har tex Dollarstore i närheten

l'm back

vendelay
2018-02-01 22:08
#6

#3 Vad jag kan se på deras hemsida verkar de inte sälja några slags hårinpackningar tyvärr!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
Upp till toppen
Annons: