Annons:
Etiketterhygienskönhet
Läst 910 ggr
Lakritsstjärna
2018-03-01 21:56

Mink på ögonen

Jag gör fransförlängning varje månad och gjort det i ca 2 år. Igår när jag var och gjorde påfyllning så frågade jag vad hon använde för material och fick då svaret att hon använde Mink! Jag som tex inte skulle tänka mig köpa jacka med pälskrage har själv mink i ansiktet. Funderar på att ta bort dem och byta ut mot syntet. Läste någonstans att det ofta kallas mink fast det är syntethår så vill inte ta bort i onödan. Någon som vet hur vanligt det är med äkta minkhår? Fick aldrig något vettigt svar från salongen om det var äkta eller inte.

Annons:
Herveaux
2018-03-01 22:04
#1

(Ramlade in via Nya Inlägg)
Jag delade företagsstudio med några frans-tjejer ett tag och där var det iaf mest syntet-fransar som användes. 

Min magkänsla säger att om det var svårt att få ett rakt svar så var det troligen syntet. Kan tänka mig att minkhår är lite "finare" eller "lyxigare" så det skulle man nog inte dra sig för att skryta om ifall det var det salongen använde.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

vendelay
2018-03-02 20:33
#2

Jag kan ingenting om fransar men maila kundtjänsten! Då får du med största sannolikhet bättre svar än om du pratar med en "vanlig" anställd.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: