Annons:
Etiketterundersökningarkluringartävlingartopplistor
Läst 1592 ggr
vendelay
3/12/18, 10:00 PM

Läser du artiklar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild av Julia Sabiniarz

Som rubriken lyder: läser du artiklarna här på iFokus? Artiklarna finner du över knappen "skriv ett nytt inlägg!".

Finns det något speciellt du skulle vilja att vi skrev en artikel om? Eller vill kanske du skriva en artikel? Eller bryr du dig inte alls om artiklar? Let me know!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
Smultronfia
3/13/18, 6:00 AM
#1

Valde att jag inte läser dem men har väl läst någon. Men de är alla väldigt gamla samt känns som att de är kanske mer för de som är nya som veganer. Detta innebär dock inte att jag inte skulle läsa om det kom upp lite nytt på sidan. Vore roligt om sidan fick lite nytt material.

vendelay
3/13/18, 1:51 PM
#2

#1 Något speciellt du tycker är roligt / intressant att läsa om?

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

sp0ngeb0b
3/14/18, 8:01 AM
#3

Jag valde också nej, har nog också läst någon men det är mest att ingen riktigt har fångat mitt intresse. Tror det kan vara av intresse med nya veganprodukter, har ju kommit en hel del nytt på senaste tiden. Kanske recensioner från någon som testat dem.

vendelay
3/14/18, 8:56 AM
#4

#3 Bra tips, tack!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Smultronfia
3/14/18, 12:03 PM
#5

Håller med nr 3 om nya grejer. Sen tycker jag det är intressant att läsa om fördelar av en hälsosam vegansk kost. Vetenskapliga som baseras på riktiga studier. Kanske nån som rest till ett nytt ställe och upptäckt lite goa vegoställen som de kan rekommendera. Tror det mesta är uppskattat så länge det kommer lite nytt.

vendelay
3/14/18, 12:31 PM
#6

#5 Vetenskapliga grejer kommer inte komma från mig, det har jag inte tid med 😂 Eller ork eller intresse hehe. Men jag ska fixa lite nytt!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
[Tuulikki]
3/14/18, 1:12 PM
#7

Jag läser inte artiklar på någon sajt faktiskt…😇

Men tips på vad en kan byta ut animalier mot (alltså "en kan göra maränger på kikärtsspad" och liknande).
Tips om skönhet/kroppsvårdsprodukter är också intressant. Oavsett om det är köpe-produkter eller sånt en svänger ihop hemma själv😃

Håller med #3 !🙂

vendelay
3/14/18, 9:10 PM
#8

Tack för alla idéer!!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

sp0ngeb0b
3/15/18, 11:26 AM
#9

#5 Vet inte om du menade såhär, men vore i alla fall spännande att läsa om vegansk kultur i olika länder. Även så klart om spännande vegoställen runt om i Sverige vilket kanske är lite mer intressant för de flesta som hänger här.

vendelay
3/15/18, 5:12 PM
#10

#9 Ja, om någon kan skriva artiklar om veganism i andra kulturer är det VARMT välkommet!!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: