Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Shopping Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis)

Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis)

Supergod jordgubbstårta

2018-04-03 20:13 #0 av: DesK

När min gubbe fyllde 60 år, var det självklart att vi skulle ha veganmat och vegansk tårta. Jag hittade ett jättebra recept på vegomagasinet.se på jordgubbstårta, som en väninna till mig gjorde till vår fest. Kan verkligen varmt rekommendera denna tårta, som även uppskattades mycket av icke-veganer. Alltså ett bra sätt att lura i icke-veganer något riktigt smaskigt veganskt Glad Det står i receptet att den passar fint till midsommar, jag kan försäkra att den passade fint i början av mars på en ganska stor fest också Glad

https://www.vegomagasinet.se/jordgubbstartan/

Désirée

Anmäl
2018-04-03 20:15 #1 av: MonicaLagerquist

Det se gott ut.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2018-04-03 20:15 #2 av: vendelay

Men wow, vad gott KärKärKärKärKär

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2018-04-03 20:24 #3 av: DesK

Ni måste bara göra den, den var himmelskt god Kär

Désirée

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.