Annons:
Etiketterfrågortips
Läst 805 ggr
Loka03
4/6/18, 2:49 PM

Ny veganglassbar i Stockholm!

Hej! Vill tipsa er som bor i Stockholm att det har öppnat en ny glassbar på Mariatorget 1c. Glassbarer heter StikkiNikki och har öppet 11-18 tors-sön. Allt är helt veganskt!:)❤️ Såhär skriver Vegomagasinet: Det är alltså den populära glasskedjan StikkiNikki som en dag kom på den geniala idén att öppna en ny glassbar som skulle vara helt veganskt. Någon månad senare stod butiken klar och nu är det bara att frossa i smaker som choklad, jordnötssmör, passionsfrukt, hallon/lakrits, svarta sesamfrön eller sötpotatis. Det kommer att finnas tolv smaker varje dag som hela tiden varieras. Basen är allt från cashew, kokos, havre och vatten. Glassen görs färsk varje dag och när den serveras är den aldrig äldre än 48 timmar. Du kan även köpa med dig glass i en låda hem för att njuta av i ensamhet. Psst… StikkiNikki är även kända för att servera de största glasskulorna du har sett. Ah! StikkiNikki Vegan Mariatorget 1C 118 48 Stockholm Öppet 11-18 (tors-sön)

Are humans real?👽👽👽

Annons:
Tant Grön
4/6/18, 4:24 PM
#1

😍

vendelay
4/6/18, 8:53 PM
#2

Där kommer jag hänga i sommar! Var så ledsen när 18 smaker lade ner och så öppnar StikkiNikki en glassbar jättenära där 18 smaker låg!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Wowy
4/10/18, 4:35 PM
#3

Wiii, det ligger nära min skola, så någon dag kan jag dra dit efter sista lektionen! :)

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

Loka03
4/11/18, 12:31 PM
#4

#3 vilken bra idé!:)

Are humans real?👽👽👽

Upp till toppen
Annons: