Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Shopping Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Recept (Varmrätt & Övrigt)

Recept på tårta kaka

2018-05-02 14:12 #0 av: suur

Hej alla glada .
Är det någon vänlig själv som har något recept på tex
Kladdkaka och på tårtbotten . Skulle vara jätte tacksam :)

Anmäl
2018-05-02 14:24 #1 av: tlover

Om jag orkar/hinner ska jag dra fram mitt recept på chokladkaka. Det innehåller ägg men jag har testat med okara och skrivit upp mängden okara som behövs och det funkar

Vad vill du läsa om nästa månad? Rösta!

Anmäl
2018-05-02 14:30 #2 av: DesK

Den här tårtan blir jättegod ch det finns flera bra recept på vegomagasinet.se

https://vegan.ifokus.se/discussions/5ac3c4658e0e745ce6004cec-supergod-jordgubbstarta?discussions-2

Désirée

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.