Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Shopping Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Veganprat

Vegansk kanelbullens dag

2018-10-04 00:27 #0 av: vendelay

Firar du kanelbullens dag? Bakar du eget eller köper färdigt? Dela gärna med dig av bilder, recept eller namnen på produkterna Glad

Några recept:
>Fridas bakblogg<
>Veganguiden<
>Vegobox<
>Välj Vego<

Några färdiga produkter:
>Findus frysta kanelbullar<
>Skogaholm kanelbullar<
>Dazzley cinnamon rolls<

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2018-10-04 01:15 #1 av: Chinesecrestedlover

Nja...mer djurens dag Skrattar men kanske slinker det ner en bulle också. 

https://sv.wikipedia.org/wiki/Djurens_dag

Anmäl
2018-10-04 09:38 #2 av: vendelay

#1 Ja, det är det ju också! Jag missade det. Gör du något särskilt på djurens dag?

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2018-10-04 16:29 #3 av: Chinesecrestedlover

Skämtar#2 Ja, det är ju ett väldigt prat om kanelbullar, men de flesta verkar missa att det är djurens dag ocksåSkrattar Näe, inte så jättespeciellt (inte så jag har fest eller så, haha) brukar mest ge mina djur något extra gott och äta någon god mat själv (...antagligen en kanelbulle också...även om det tjatas om det så är det ju gottSkämtar). Tyvärr får ena hunden inte äta annat än sin specialmat i nuläget, men övriga djur (har en del olika) kommer få något lite extra att mumsa på idag. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.