Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Shopping Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat

Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Veganprat

The Happy Whale - veganska doftljus

2018-10-22 19:18 #0 av: vendelay

Tips tips!

Ett nytt företag som gör sojabaserade doftljus - veganska och superfina. Företaget heter >The Happy Whale< och är grundat av >Maggies Skafferi<. Ljusen är dessutom helt naturliga, hållbara ur miljöaspekt samt producerade i Värmdö i Sverige.

De kostar 259 kr styck och håller i 30 timmar. De finns bl. a. i dofterna "warm vanilla and sweet peony" och "fresh seabreeze".

Jag har inte testat något ljus än men får hem ett snart (vann en tävling woop woop).

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2018-10-26 00:52 #1 av: Tuulikki

Ååh! ”Fresh seabreeze” 😍 älskar lätta, fräscha dofter, brukar aldrig slå fel 😊

↠ Just keep swimming ↠ 

Anmäl
2018-10-26 19:54 #2 av: vendelay

#1 Jag ska få hem ett i varje lukt (får en, köper två), så då skriver jag om dem här och på instagram! 

Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2018-10-26 22:52 #3 av: Tuulikki

#2 ser fram emot det!

↠ Just keep swimming ↠ 

Anmäl
2018-11-17 20:44 #4 av: vendelay

>Här< är mitt instagraminlägg om ljusen. Jag skrev såhär:

"Ska ni köpa ett enda ljus så rekommenderar jag ett av dessa alltså. Ljusen finns i tre olika lukter, rosa grape, vanilj pion samt havsbris. Min favorit är vaniljen men alla är fantastiska."

Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2018-11-17 20:44 #5 av: vendelay

Nu finns även värmeljus, blockljus och kronljus att köpa på hemsidan!

Vegan iFokus (svenska)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.