Annons:
Etikettveganprat
Läst 492 ggr
[moratjejen]
12/4/18, 11:21 AM

Vart är alla veganer?

Vart är alla? Detta verkar vara det enda aktiva forumet men tycker inte många verkar skriva här inte. Kom igen alla veganer, ut ur era hål och kom hit och dela med er av tips och erfarenheter, ni är eftertraktade! 😃

Annons:
vendelay
12/4/18, 3:57 PM
#1

Det brukade vara mycket aktivitet på hela iFokus, men tycker det mesta dog av för drygt ett år sedan. Sedan tillät de som äger iFokus att en sajt som enbart handlar om hur bra SD är att finnas, och då hoppade många av.. Jag har själv funderat på att ta bort mitt konto men inte velat lämna vegansajten.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

[moratjejen]
12/4/18, 6:26 PM
#2

Oj, ja SD vill nog ingen beblanda sig med. Fy va hemskt. Är det du som driver sidan? (Kan inte se är på telefonen)

vendelay
12/4/18, 7:40 PM
#3

Driver är att ta i, den är ju som du säger, inaktiv. Men ja, det är jag som är Sajtvärd :)

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

sp0ngeb0b
12/4/18, 10:16 PM
#4

Jag undrade samma när jag höll på att bli Vegan för lite drygt två år sedan. Googlade och hittade endast detta som var aktivt. Tycker det är väldigt bra dock men har också märkt att det är lite dåligt med aktivitet. Lite senare hittade jag till facebook-grupper och är nu med i massa olika vegangrupper där. Det är mer aktivt. Men har fortfarande en förkärlek till iFokus. Det är mysigare på något sätt.

[moratjejen]
12/4/18, 10:29 PM
#5

Haft problem med Facebook så kommer aldrig skaffa det igen. Lite trist om det är mer aktivt där. Hoppas inte detta forumet dör ut helt. Tittar man bakåt en bit är det massa inlägg. Men många verkar vara borta från sidan eller inte skrivit på flera år.

vendelay
12/4/18, 11:22 PM
#6

Jag gillar också iFokus, tycker det är ett himla bra forum på många sätt.

Använder inte heller Facebook, men är mycket aktiv på instagram om du kanske anvnder det? Jag heter 

https://www.instagram.com/enkelvegan/

Även om du inte har instagram kan du klicka på länken och se och läsa allting, men du kan inte kommentera om du inte är medlem.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
Upp till toppen
Annons: