Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition

Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Shopping Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Hälsa och Nutrition

Svensk spirulina

2019-02-20 10:11 #0 av: Grevinnano

Hej!

Jag kan berätta att jag äter spirulina varje dag och det odlas i Värmland! Har aldrig mått så bättre och  jag är kvitt smärtan i ryggen, är piggare och glad.

Ebbas alger som odlar spirulina och det smakar utsökt om man jämför med utländska spirulina. Det gynnar för oss att stödja dessa svenska företagen som tillverkar svenska produkter på hemmaplan.

Heja svenska, lokala produkter!

Anmäl
2019-02-21 02:28 #1 av: Antev

Bra att veta att det finns svensk Spirulina Tummen upp dock fick jag ofta förstoppning eller trög mage av att använda Spirulina varje dag i smoothies vilket är lite tråkigt 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.