Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips

Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Shopping Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Frågor och tips

Ny färdigrätt från Vegme

2019-04-30 11:11 #0 av: Tant Grön

Vill bara tipsa om att det kommit en ny färdigrätt från Vegme. Tikka Masala.
Har inte provat den än men deras andras rätter är ju väldigt goda.
Någon som provat den?
https://www.vegomagasinet.se/ny-fardigratt-fran-vegme-tikka-masala-med-ris/

Anmäl
2019-04-30 20:52 #1 av: radustefan

Tack för informationen!

Anmäl
2019-05-02 16:16 #2 av: sp0ngeb0b

Åh vad gott det låter! Älskar tikka masala. Ska prova så fort jag ser den i butiken.

Anmäl
2019-05-03 16:33 #3 av: Jessicahagstrom94

Vart kan man köpa den någonstans? Brukar handla på Willys men tycker dom överlag verkar ha mycket mindre utbud än andra affärer när det gäller veg

Medarbetare @ Katter Ifokus.
Anmäl
2019-05-04 19:16 #4 av: Tant Grön

#3 ICA och Coop kan ha den. Men eftersom den är så ny så kanske dom inte fått hem den än.

Anmäl
2019-05-05 10:08 #5 av: vendelay

Smakade den igår (köpte hos Coop Rådhuset, Stockholm), den var okej. Lite för söt för mig. Jag älskar deras vegobullar mest, därefter thaigrytan, sedan tikka masalan och sist färssåsen :)

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.