Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Djurrätt & Veganism Frukterian (Diskussion och recept) Frågor och tips Föreläsningar / videos / audios Hälsa och Nutrition Hygien, kosmetika och kemtekniska produkter Information om sajten Köpes / Säljes / Bortskänkes Köttersättning Konservering (vin, sylt saft, inläggningar osv) Klotterplanket Miljö O.T. (Off-topic) Politiska frågor Restauranger Shopping Träning Undersökningar Kluringar Tävlingar Topplistor Vegankost Veganprat Veganska matprodukter Veganföräldrar Veganska textiler, kläder & skor Recept (Varmrätt & Övrigt) Recept (Efterrätter & Förrätter & Godis) Recept & Diskussion (Glutenfritt) Recept (Pålägg) Recept (Såser) Recept (Rawfood - Råkost) Recept (LCHF-vegan) Recept (LFD Low Fiber Diet)
Djurrätt & Veganism

Hur länge håller vegofärs i frysen

2019-07-29 21:48 #0 av: Englanystrom

Hej, för ett tag sedan köpte mon familj vegofära och jag tänkte att jag skulle laga mat men när någon öppnade den så öppnades påsen på bäst före datumet så jag vet alltså inte när den gick ut eller hur länge den håller. (Vi har haft den i frysen) om någon skulle veta på ett ungefär hur länge den håller så skriv gärna

Anmäl
2019-07-29 22:00 #1 av: TheSquirrel

Om det har legat längre än ett år så hade jag nog slängt det. Annars lär det vara ok, så länge det inte blivit alldeles frostigt och konstigt. 

Anmäl
2019-07-29 23:02 #2 av: moondancer

Titta, lukta, smaka. Verkar allt bra är det troligen helt okej att äta.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.