Annons:
Etikettshopping
Läst 460 ggr
Galadhnen
2019-09-30 23:17

Skrivbordsstol utan läder

Hej!

Jag behöver en ny skrivbordsstol och jag tänkte sikta rätt högt, särskilt i bekvämlighet. Om jag kan sitta i den 16 timmar per dag i två veckor utan problem, då är den tillräckligt bekväm.

Många modeller använder läder, särskilt när man vill ha någon rejält vadderad och bekväm stol. Det enda jag hittat som kanske är bekvämt nog är Herman Millers "Aeron"-stol, men den kostar 6800 exklusive moms (B-modellen). Hittar jag inget annat så kanske det blir en sån ändå.

Har någon här något tips på riktigt bekväma veganstolar?
Jag har läst en del i denna guide from Sweclockers men mycket där använde läder:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1467561-guide-for-kop-av-datorstol-kontorsstol-3000-25000?p=1

Annons:
vendelay
2019-10-01 20:49
#1

Tyvärr är det ju himla dålig aktivitet på sidan, men jag hoppas verkligen att någon har något bra tips. Skulle också behöva bra tips. Alla prisklasser är okej så länge det är en riktigt bra (vegansk) stol.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Galadhnen
2019-10-02 18:53
#2

Tack för svar iaf vendelay!

Jag försökte hitta något bra forum för veganer nu när jag hade den här frågan. Valde jag kanske fel forum? :D

vendelay
2019-10-02 19:23
#3

Jag kan inget om Facebook, men tänker att det säkert finns grupper där som folk är aktiva i som är lättare att få svar i?

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: