Annons:
Etiketterfrågortips
Läst 999 ggr
vendelay
2019-11-17 22:53

Djurönäset - vegan på spa

Har just kommit hem efter en underbar helg på Djurönäset spa. Väldigt bra som Vegan, både vad gäller mat och behandlingar, naturen var underbar och det var extremt lätt att ta sig dit! En och samma buss från Slussen som stannar nästan exakt utanför receptionen till hotellet. Tog ca 1 timma med bussen.

Jag har skrivit om >maten< och >behandlingarna< på mitt instagramkonto. Du behöver inte ha ett konto för att kunna läsa vad som står eller se bilderna.

Vi var där i två nätter och det ingick en huvudrätt första kvällen, frukostbuffé plus trerättersmiddag andra dagen, samt frukostbuffé sista morgonen. Jag fick bra mat varje måltid. De hade även en bar med bl.a. cookies, brownies, andra små godsaker, chips, smoothies, läsk och lite annat veganskt.

Jag fick två behandlingar, och bägge var veganska som de var men om jag förstod det rätt kan alla behandlingar göras veganska! De som tog hand om mig hade toppenbra koll på vad som var veganskt.

Det var dyrt, men absolut prisvärt. Det enda som jag tyckte var överpris var lunchen dag 2 som kostade 195 kr per person.

De har förutom diverse behandlingar (massage, skrubb, ansiktsbehandlingar osv) också en 25 meter lång bassäng, en varm källa med utsikt över skärgården, tre olika bastur, en upplevsedusch, samt ett vattenfall med 5 grader kallt vatten.

Rekommenderas varmt!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
Upp till toppen
Annons: