Vegan iFokus

Vegan

Etiketterreceptvarmrätt
Läst 1778 ggr
Endezeichen
0

Svarta bönor pasta

Skulle gärna vilja testa pasta/spagetti gjord av svarta bönor som jag tror att någon tipsat om här tidigare, men jag hittar det inte i någon av mina butiker. Skulle någon kunna tipsa om recept? Vet ju att det finns recept på vanlig spagetti/pasta som man kan göra själv, så det är ju bara att byta ut något/lägga till (har inte sett på recepten ännu). Men finns det någon här som kan receptet på spagetti på svarta bönor redan innan?

veggie4every1
0

Jag kan inte receptet, men om du vill köpa färdiga så finns de på Bodystore🙂

http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/svarta-bonor-spagetti-200-gram

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Endezeichen
0

Tyvärr är jag minderårig och har inga värst intresserade föräldrar, så jag kan inte just beställa hem från hemsidor :(.

[snall]
0

Jag var förbi i Stockholm och hittade i en asiatisk butik som låg vid Gamlestaden som hade bönpasta, kanske 500 g för 19 kr, de har även flera olika sorters pasta och nudlar gjorde på olika saker.

Endezeichen
0

Det låter intressant. Dock bor jag i en liten småstad (Arvika) i Värmland. Så Stockholm ligger långt ifrån mig. Hade varit mycket intresserad annars. Får se om jag kan finna en asiatisk köpebutik här, om det finns någon kanske de har?

[fantasi]1
0

jag var inne på en mindre hälsokostaffär här där jag bor och de hade den i sitt sortiment!