Svarta bönor pasta
Skulle gärna vilja testa pasta/spagetti gjord av svarta bönor som jag tror att någon tipsat om här tidigare, men jag hittar det inte i någon av mina butiker. Skulle någon kunna tipsa om recept? Vet ju att det finns recept på vanlig spagetti/pasta som man kan göra själv, så det är ju bara att byta ut något/lägga till (har inte sett på recepten ännu). Men finns det någon här som kan receptet på spagetti på svarta bönor redan innan?
Jag kan inte receptet, men om du vill köpa färdiga så finns de på Bodystore🙂
http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/svarta-bonor-spagetti-200-gram
Tyvärr är jag minderårig och har inga värst intresserade föräldrar, så jag kan inte just beställa hem från hemsidor :(.
Jag var förbi i Stockholm och hittade i en asiatisk butik som låg vid Gamlestaden som hade bönpasta, kanske 500 g för 19 kr, de har även flera olika sorters pasta och nudlar gjorde på olika saker.
Det låter intressant. Dock bor jag i en liten småstad (Arvika) i Värmland. Så Stockholm ligger långt ifrån mig. Hade varit mycket intresserad annars. Får se om jag kan finna en asiatisk köpebutik här, om det finns någon kanske de har?
jag var inne på en mindre hälsokostaffär här där jag bor och de hade den i sitt sortiment!
If Not You, Who? If Not Now, When?