Veganprodukter i Borås!
Hej! Jag har varit kontakt med Ica City i Borås angående att de tog bort sin veganhylla och de har nu äntligen svarat med att de ska göra ytterligare ett försök med vegangrejer.
I början av vecka 5 ska den vara tillbaka så jag hoppas att ni kanske kan titta in och visa att den hyllan faktiskt behövs här i staden så att den inte försvinner igen. Även om jag tror att den försvann för att ingen visste att den fanns. :)
(Hoppas det är okej att jag skriver det här vill bara att så många som möjligt vet om det så hyllan inte försvinner när den äntligen kommit tillbaka!)
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Helt okej!
/Karin, sajtvärd på vegan ifokus och medarbetare på vegetariskt i fokus.
Det är himla tråkigt när butikerna tar bort veganmaten istället för att utöka sortimentet som man vill att de ska göra. Hoppas många går dit och handlar nu så det blir en efterfrågan🙂
Önskar att butikerna var bättre på att göra reklam för veganmaten.
Jag håller med. Jag är aldrig i närheten av Borås, annars hade jag handlat där. Här har de nyligen börjat med vegansk korv plus ett par produkter till på Citygross. Det fanns Anammas färs och kanske något till där innan.
#1 Tyvärr tror jag inte att det är så mycket men det är mycket bättre än inget!
#2 Jo men verkligen! Men jag tror faktiskt att det nästan inte var någon som kände till den för jag upptäckte (strax innan den försvann) och skrev på ett Vegan forum så kände INGEN till den :/ Ska dit på måndag och köpa salami <3
#3 Vad synd! Okej men skönt att det har kommit lite fler än bara Anamas. Här har Frys kommit men… jag är inte jätteförtjust i det.
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
If Not You, Who? If Not Now, When?