Vegan iFokus

Vegan

Etikettoff-topic
Läst 3082 ggr
[TrevorS]
0

Har ni tatueringar?

Har ni tatueringar? Kanske veganinspirerat?

Berätta. =)

KastKatt
0

två stycken, jag har en säkerhetsnål som "går igenom huden" på höger överarm, sedan har en en vargtass på högra skuldran.

Det kommer mer!

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

LillaLillasyrran
1

jag har en lilja på magen/höften, en lilja på axeln med stjärnor ner på armen och på bröstkorgen och sist en lite fjäril på handen.

ska bygga på den på axeln med löv, fjärilar och mer stjärnor.

KastKatt
0

:)

Greetings.

Legacy Mwari.

sighni
0

Jag har 7 st. en på ryggen, en på vardera benet och en på vardera över och underarm.

Jag har också en pärla i näsan. 

Min första tatuering och näspärlan gjorde jag i Göteborg på 80-talet. jösses vilket besvär jag hade för att hitta någon som utförde detta!

Det kan jämföras med idag när t.o.m. min lilla hemstad ståtar med flera tatuerare och sådana som utför piercing.Helt otroligt!

Sarah
0

två än så länge, båda är hyllningar till älskade djur som dött och deras närmaste djurvän :) än så länge 4 illrar varav två lever. resten av mina djur kommer på ngt sätt när jag har råd :)

nu har jag två tassavtryck på underarmen och en text med två namn på foten. nästa blir två illrars namn i hieroglyfer i nacken och sen har jag tre, ev fyra, illrar till som jag inte kommit på ngt till ännu.

hästarna ska upp på ryggen på ngt sätt snart och sen är det till att klura på 3 katters bilder.

[TrevorS]
1

Jag ska göra nya tatueringar när jag får råd nästa gång. Ska tattuera in Vegan på ryggen och stjärnor på armen.

Pehpsii
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Yesbox, en som jag ritat själv som är lite vidarespel på en grej jag kläckte ur mig en gång.

MIna vänner skojade om min förmåga att äta skitmkt och hela tiden "du är som en jävla dinosaurie!" jag "ja! en VeggieSaurus!" min vän - "Veggie saurus Rex!"

Och så spann idén vidare i mit thuvud och blev en tatuering.

Utöver den så har jag 10 andra motiv på kroppen, alla med icke-animalisk färg (min tatuerare är veg han också!)

Mer av min kroppskonst finns på gaddad.se, heter BlackIvy där

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

JayMartinsson
1

En fjärdedel av mig är tatuerad =)
Har börjat skissa på nästa projekt som kommer gå från höftben till höftben över hela magen, texten Vegan med diverse djur blir det =)

KastKatt
1

Jisses vilken gammal tråd, har två nya tatueringar sen sist. En tass till och hogwartsloggan, snart blir det ännu en!

Greetings.

Legacy Mwari.