Vinterskor
Vad har ni för vinterskor? Var kommer de ifrån? Vad kostar/kostade de? Jag tänker att jag iår ska köpa ett riktigt par slitstarka och varma, (och veganska såklart!) som håller i några år, kosta vad det kosta (nästan🤪) vill. Men jag tycker det är så svårt att hitta. 🤔🙂
Jag köper mina skor på Green Laces. Man kan beställa också :)
Ja, jag tänker också på Green Laces först och främst. Man kan ju skicka efter samma skor direkt från Uk och Vegetarian shoes också om man vill. Det blir nog inte så mycket billigare men de kanske har ett större sortiment att välja på.
Vilka har ni? Och var byter man sula som det stod på många skor, en skräddare, skomakare, wha? Finns det ens… x)
Skorna jag har är i regel veganska. Men osäker på limmet. Mina andra sprack sönder och de läckte in då halva sulan saknades. Fick i lite panik skaffa nya men valde bort alla med skinn. Kunde ju inte gå med plastpåsar i skorna mer än till butuken. :)
Skorna jag har är i regel veganska. Men osäker på limmet. Mina andra sprack sönder och de läckte in då halva sulan saknades. Fick i lite panik skaffa nya men valde bort alla med skinn. Kunde ju inte gå med plastpåsar i skorna mer än till butuken. :)
If Not You, Who? If Not Now, When?