Aloe Vera dricka
Ville informera er om att många av aloe vera dryckerna har honung i sej. De jag vet har är original (druvor) och mango, och de jag vet inte har är kokosnöt och lemon tea. Bara för säkerhetsskull.👍
Sedan måste jag tacka vår kära Sajtvärd och Medarbetare som sköter den här sajten så bra.🌺🌈☀️
Bra att veta, då kan vi se upp för det. Så synd att de inte sötar med exempelvis agave istället för honung. Tycker det skulle ha passat bra med aloe vera och agave.
Tack Nelley, så roligt att höra och det är roligt att du trivs. Det är medlemmar som du som hjälper till att göra sajten bra🙂🌺
#1 Jotack🌺🤗
Finns tre märken med likadanna flaskor som har olika ingredienser och alla har inte honung i sig. KÖpte naturell till snubben idag senast o läste på några av dem.
#3 Jaha? Det visste jag inte. Förresten skrev jag många av aloe vera dryckerna.😇 Anledningen till detta inlägg var att jag köpte en mango i förrgår och dagen efter så läste jag på… för skojs kull kanske.😃Har iallafall aldrig tänkt att de genomskinliga dryckerna kan ha animalier i sej, jag tänker att jag skulle kunna jämföra det med mer (saften). Det var alltså första gången jag köpte en aloe Vera dryck så vart de så, haha otur.😛Alltså jag menar inte att jag köper allt genomskinligt tipp som tapp men moment of weakness.🤪Hehe, glömde väl läsa helt enkelt.
Så kan det vara ibland. Men har sett mycket märkliga saker som fiskfjäll i saltade nötter på lidl (finns intr kvar i sortimentet längre). Men det ska numera stå om det filtrerats eller tillsatts gelatin m.m. precis som det gör på vin numera.
Jag såg det häromdan när jag skulle testa en för första gången. Ville smaka originalet (av märket NJIE alltså) men eftersom det inte gick så köpte jag den med kokossmak. Inte god, haha, och jag som vanligtvis gillar kokossmaker. De har ju också som, ursäkta ordvalet, "slemmiga" bitar i sig (aloe veran möjligtvis?) som var lite udda… Men det var kul att prova!
Medarbetare på vegan ifokus.
Oj, det hade jag ingen aning om! Dricker inte aloe vera-dryck själv, men känner många veg*ner som gör. Var visst honung i över hälften när jag kollade affären idag..
Medarbetare på Supernatural och Hundparkour
@browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
If Not You, Who? If Not Now, When?