Food for Progress - Oumph! Riktigt gott :)
Köpte en av varje och tillagade kebab idag. Det blev riktigt gott, kebab är färdigkryddad och jag gillade kryddningen. Ser fram emot att prova de andra🙂
Påsen är inte så stor, men till oss (tre personer) räcker en påse två gånger. Den kostade 44 kr. Jag skulle förstås kunna äta en hel påse själv på en gång😂
Någon mer som provat Oumph! ännu?
Var kan man köpa den?
Spännande! Ska kolla om jag hittar det på City Gross nästa gång jag är där. :)
Jag har provat några stycken olika och måste säga att jag blev positivt överraskad över deras originalitet. De är inte som några andra sojaköttsprodukter när det kommer till smak och konsistens. :-) Och de är verkligen supergoda, och ganska prisvärda. :P
Medarbetare på vegan ifokus.
#5 I dag provade jag "pulled oumph" (hoppas man inte behöver beställa detta i en restaurang😂)
Haha…hur som helst så var det ännu godare än kebab tyckte jag. Jättegod kryddning och jag håller med dig, den är inte som andra sojaprodukter. De flesta sojaprodukter är goda tycker jag, men de här är speciella.
Smaskelismaskens😃
Enda klagomålet är att det är för lite i påsen, haha…dubbelt så stor påse, så är jag nöjd…🙂
Har ni sett att Food for Progress tackar för denna tråd på sin facebook-sida? 😃
tycker også at det er kul og teste noe nytt så jeg kjöpte det idag, sent og äta det nå så jeg får vente til imorgen. har kjöpt grill oumph.
Alla verkar gilla den, så det var med stor spänning jag provade den. Men blev väldigt besviken. Den smakade sötsliskigt med en liten ton av vinäger. Ingenting för mig i alla fall. Det var Pulled oumphs jag provade. Kanske dom andra är godare?
Pulled pork, BBQ såsen är ju hur god som helst, de smakar väldigt olika.
mvh, HamsterHamster
Hela mitt liv går ut på djurskydd.
Jag har bara provat två stycken: grill och kebab. Grill tyckte jag var jättegod utan någon krydda alls, men kebaben var lite sådär. Blev dock godare med lite allkrydda!
Får väl prova någon annan då.
#15 Man måste nog gilla BBQ smaken för att gilla pulled. Det är min absoluta favvo. Men de är verkligen väldigt olika i smaken, så det finns nog möjlighet att du gillar någon annan.
Idag hade jag icke-veganer på middag och bjöd på garlic & thyme, blev väldigt poppis🙂
Jag tycker mest om garlic & thyme och den var röstad sist på någon röstning…😃sa min svåger. Men jag tycker den är shiet god!🙂De andra är också goda, någon lite för seg (enligt mej) och någon annan något annat, men min favorit var iallafall den.😉
If Not You, Who? If Not Now, When?