"Criminalizing Animal Activism"
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Väldigt bra video som berättar om hur man vill göra djurrättaktivism olagligt och att det är lagligt att utnyttja djur.
Vad är värst? Att rädda djuren eller att utnyttja djuren? Ja, man kan ju undra vad djuren själva skulle svara om vi frågade dem.
Synnerlig har hittat Bite size Vegan ojoj ^^
mvh, HamsterHamster
Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Djuren skulle inte kunna svara för dom har inget koncept om vad utnyttja eller utnyttjas är, dom är djur! sluta försöka förmänskliga dom utan ta dom för vad dom är så blir diskussionen mer realistisk.
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
#2 handikappade skulle inte kunna svara för dom har inget koncept om vad utnyttja eller utnyttjas är, dom är handikappade! sluta förmänskliga dom utan ta dom för vad dom är så blir diskussionen mer realistisk.
Djur kan mycket väl sträva efter frihet.
Djur är levande individer med känslor och ett eget liv, och mamma kor vet mycket väl när deras bebisar blir tagna. De är levande individer med rätten att äga sin egen kropp, det är djur. Du har en konstig syn på djur eftersom du tror att vi kan utnyttja dem hur man vill, skulle det vara tvärtom djuren skulle leva i frihet och man skulle plötsligt utnyttja dem och stänga in dem skulle dina tankar vara helt annorlunda.
mvh, HamsterHamster
Hela mitt liv går ut på djurskydd.
Ja, det är något väldigt fel. Jag brukar tänka på detta när man läser eller hör folk som tala om terroristerna som räddar och fritager djur. Vem är terroristerna här egentligen?
Man har idag som djurförtryckare lagen på sin sida, lagen stödjer onda handlingar när det gäller icke-mänskliga individer utan rättigheter och man lutar sig mot den. Ens handlingar är dock lika onda även om de är lagliga.
Inte för att jag stödjer fritagningsaktioner, Jag tror inte att det är ett effektivt sätt att skifta paradigmet på.
Tyvärr tror jag att det till och med är kontraproduktivt pga att det är olagligt och all dåligt publicitet det ger i media.
Lagarna kommer att ändras när paradigmet skiftar och då blir det mer hållbara förändringar för djuren.
#1 Hahaha 😃 Har sett henne tidigare men av någon anledning inte kollat på hennes videos förens nu och hon är riktigt duktig på att förklara saker och ting 👍
If Not You, Who? If Not Now, When?