The Lie We Live
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
The lie we live… it's time to wake up and smell the coffee ;)
Vad har du för tankar kring det som sägs?
Medarbetare på vegan ifokus.
Så många år som jag tänkt på dessa saker och folk sa åt mig "sluta tänka så mycket" "ignorera det!" men det går inte att ignorera att de är på det här viset.
Mycket bra video och bra berättat i den.
Jag vägrar gå varje dag och göra samma sak hela tiden som en programmerad robot i samhället, vill man att nåt ska förändras lär man börja själv nånstans.
Den där filmen ger mig alltid gåshud! Men jag undrar vad jag som enskild person kan göra. Jag vill ju göra en stor förändring men vet inte riktigt vart jag ska börja förutom att jag redan är Vegan och jag är inte den typen som stirrar ner i min telefon konstant. Däremot kan jag sitta mycket vid datorn om jag ändå inte har något att göra :/
#3 Bli Vegan är nummer ett tycker jag. Att man tar avstånd från våld och död mot andra individer mänskliga som icke-mänskliga.
Jag håller med honom när det gäller det positiva med internet. Vi har idag en möjlighet vi aldrig tidigare haft. Med internet kan vi nå ut till människor i hela världen och det är en fantastisk möjlighet🙂
Det skulle vara underbart att få se en annan värld växa fram under ens livstid. Utan förstörelse, död, våld och lidande orsakat av oss.
If Not You, Who? If Not Now, When?