After Eight chokladtomtar :)
Nu har jag bestĂ€llt mina veganska After Eight chokladtomtarđ
25 kr för 4 st frĂ„n Matsmart, passa pĂ„ om du Ă€r intresserad. Jag tror de kommer att gĂ„ Ă„t snabbt som polkagriskĂ€pparna gjordeđ
Vilka polkagriskÀppar! :O De enda jag kunde hitta förut utan löss var spindelmannen-polkagrisar med fruktsmak :P vill ha pepparmintssmak :)
Dom polkakĂ€ppar som de hade pĂ„ matsmart för nĂ„gra veckor sedanđ
Dom hade i tvÄ omgÄngar av olika mÀrken. De första missade jag, trodde inte de skulle sÀlja slut pÄ flera hundra pÄ kort tid. Andra omgÄngen var jag ute i tid dock och köpte hem nÄgra paket. Men de sÄlde flera hundra pÄ en helg. Det kanske kommer tillbaka in, men med matsmart fÄr man hÄlla koll rÀtt ofta mÀrker jag. SÄg detta om tomtarna pÄ fb annars hade jag missat.
Veganska chips har jag ocksĂ„ köpt i mĂ€ngder, asbilligt!đ
#2 Men ÄÄÄh! Jag som MĂ STE ha polkagriskĂ€ppar till julen đ Jag ska försöka hĂ„lla koll, men OM du ser att de fĂ„tt in fler, kan inte du hojta till dĂ„? đ
#4 Ăsch, du kunde inte veta att jag var en polkakĂ€ppsberoende runt juletider đ
De Àr sÄ söta! Köpte förra Äret, men blev lite besviken dÄ jag trodde att det skulle vara mintcreme i..
Also polkakÀppar. Varför sa ingen det till mig :cc NÄgon som vet var man kan fÄ tag i det alls? (a)
Medarbetare pÄ Supernatural och Hundparkour
@browniecolt pÄ Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
#6 Jag köpte veganska minipolkagriskĂ€ppar (fast ville egentligen ha normal storlek) pĂ„ en affĂ€r som heter Nille men blev besviken nĂ€r jag upptĂ€ckte att de smakar mentol och inte pepparmint đ
#7 à h, vi har ett (en?) Nille precis vid skolan, fÄr kika in dit imorgon. BÀttre Àn inget (a) Vill sÄ gÀrna följa traditionen med polkagriskÀppar i granen, har inte haft pÄ nÄgra Är nu. Men fÄr kolla om det finns nÄgonstans online annars.
Medarbetare pÄ Supernatural och Hundparkour
@browniecolt pÄ Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
#8 Jag ville ocksĂ„ ha till just granen och till den varma chokladen đ Men till granen sĂ„ vet jag att man kan köpa lĂ„tsats polkagriskĂ€ppar pĂ„ Clas Ohlson, sĂ„g nĂ€mligen nĂ„gon dela bild pĂ„ jĂ€ttefina polkagriskĂ€ppar som julpynt pĂ„ Facebook förut đ
Om nÄgon hÀr saknar vanlig After Eight (vilket jag sjÀlv gjort lÀnge) sÄ kan jag tipsa om Royal Mints som jag av en hÀndelse hittade i en Coopbutik nyligen. Kanske gamla nyheter för vissa, men jag visste inte att de fanns. VÀldigt lik After Eights förpackning, lite mindre chokladbit, men ocksÄ typ 1/3 av priset och det bÀsta av allt - veganska! :-)
#10 Jag vet att de finns men har aldrig lyckats hitta dem đ
If Not You, Who? If Not Now, When?