Vegan iFokus

Vegan

Etikett: vegankost
Läst 1198 ggr
[viccaan]
4

Vegansk kyldisk på coop!

Hittade en HEL separat kyldisk med veggomat på coop, har inte kollat så nogrant på allting kan finnas något vegetariskt också men blev i alla fall jätteglad! Tyvärr är jag en fattig student men när studiebidraget kommer ska jag köpa lite fejkkött ändå, bara för att stödja industrin :) märker affäret att efterfrågan finns kommer det mera härliga veggoalternativ! :)

veggie4every1
1

Härligt! Alltid kul när man hittar veganska produkter i butiken🙂

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Lustgas
1

Åh, alltid kul med sådant ju! Vet en Ica-butik som har en speciell disk som är döpt till  "vegetarisk chark", även om jag sällan köper något därifrån så gör det mig alltid glad att se den 😃

vendelay
0

Vilken Coop var detta och vart ligger den? Vår Coop har några veganska alternativ från Hälsans Kök bara :(

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

[viccaan]
0

Den ligger i närheten av Sockenplan T-bana, 5 minuters promenade från Bea (ica) som ligger i Svedmyra. 3 T-banestationer från Gullmarsplan  :)

vendelay
0

#4 Spännande! Ska titta in där när jag har vägarna förbi (vilket lär dröja men 😂) :)

Tant Grön
0

#3 Du kan väl be dom att ta in. Det gjorde jag. I början var det inte så stort sortiment och dom fick rea ut ca hälften för att datumet gått ut. Nu har tydligen folk upptäckt detta och sortimentet ökar hela tiden. 🙂

vendelay
0

#6 Jag har tänkt på det men har inte vågat. Har funderat på att kanske maila om det går, men som sagt, har inte vågat ännu. Bor relativt nära Willys och City Gross så jag har ju bra utbud i de butikerna! Men tusen tack för tipset i alla fall :)