"How To Shut Down A Slaughterhouse"
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
How To Shut Down A Slaughterhouse - från Bite Size Vegan
En film om grisar, lögnen om "humant" dödande, djurrättsaktivister i Australien och oväntade känslor som förhoppningsvis påverkade i längden.
Detta är vad vi kallar "humant".
Obs! Man kan se denna även om man är känslig för obehagliga bilder. Väldigt sorgligt och känslosamt dock och är man Vegan kan jag väl varna för en viss frustration efter man sett den…💔
Otroligt bra gjord!
Det finns inga bilder eller filmer på djur som mår dåligt alltså?
#4 Jag har kollat igenom videon, och nej. Det är inga filmer eller bilder på djur som dör eller liknande.
Det är ett ljudklipp på grisar som skriker, som kan vara lite känsligt att höra, med det är som sagt endast ljud och ingen film visas på grisar och spelas någon gång vid 3:00/3:20
Åh fyfan. Man kan inte lita på nån! Jag frågade och du #4 säger att det ine finns några klipp eller bilder på djur som mår dåligt. Cirka 1.30 minuter in i filmen visar tusentalsgrisar på betonggolv? Herregud, kommer inte kunna sova på 5 nätter. Great tack för respekten. Detta kallar jag inte "känsliga kan se detta"
Dock skrev jag "Nej. Det finns inga filmer eller bilder på djur som dör eller liknande"
Och föråt, för jag glömde helt bort den biten i videon
#5 Det finns inga blodiga slaktbilder eller våldsamma bilder. Men det är ju en film med grisar från ett slakthus. Det är en är en dödsfabrik och filmen berör. Jag borde dock ha varit tydligare med det.
Så tråkigt att du reagerade så på videon och jag är ledsen för det. Som Vegan så kan du trösta dig med att du inte stödjer detta i alla fall.
If Not You, Who? If Not Now, When?