Make Up Store blir veganskt
Alla nya produkter som slĂ€pps blir veganska!đ
http://lindahallberg.se/2016/05/26/make-up-store-blir-veganskt/
Wow! đ
Var snĂ€ll mot alla - bli vegan â€
Kul! đ
Medarbetare pÄ Feminism och Vegan.ifokus
StĂ€mmer detta? Om jag googlar pĂ„ det kommer inget upp, Ă€r inte det konstigt? Jag kan inte hitta nĂ„gonting om att de ska ha blivit veganska förutom pĂ„ just den bloggen som nĂ€mns i #0. Jag har inte facebook men har försökt att kika pĂ„ deras profiler dĂ€r ocksĂ„ och kan inte hitta nĂ„gonting om att de skulle vara veganska. NĂ„gon som orkar maila/ringa dem och frĂ„ga? đ
#4 Vad snÀll du Àr, tack!
Okidoki, hÀr Àr svaret. Min frÄga löd:
StÀmmer det att era nya produkter blir helt veganska och att ni kommer att fasa ut de icke-veganska produkterna?
Svar:
"Det stÀmmer att vi arbetar med detta, i dagslÀget kan vi bekrÀfta att följande produkter Àr veganska men vi uppdaterar listan kontinuerligt:
High Tech Lighter
Lipstick
Sensation Lip Gloss
Spectacular Lip Gloss
Instant Perfection
Brow Pomade
Blotting Powder
Cover All Mix
Brow Pomade
Lip Chic Gloss
Smooth Cover
Strobe Glow
Midnight Glow
Lip Gloss Gelato
Multi Lash
Sensitive Mascara
Treatment Mascara
Brow Set Fix
Sculpt Excellence
Silky Gloss"
Tusen tack! đ€ Det Ă€r bra. Jag har funderat pĂ„ om jag ska köpa nĂ„got för att stödja deras nya vegan-inriktning đ
#8 Jag har faktiskt aldrig Ă€gt ett lĂ€ppstift, eller anvĂ€nt det för den delen. Skulle vilja köpa ett svart, men vet inte om jag vĂ„gar anvĂ€nda det đ€
#9 Aldrig Ă€gd ett lĂ€ppstift, o my lord, hur klarar du dig?đźđđ€
Svart Ă€r snyggt, men jag kör lite mer naturnĂ€ra fĂ€rger. Ălskar bruna toner och coral pĂ„ sommarenđ
Jag anvĂ€nder nĂ€stan aldrig nĂ„got pĂ„ ögonen dock, har svĂ„rt för den kĂ€nslan liksom. Vill bara tvĂ€tta mig dĂ„đ
Ă h toppen! đ
If Not You, Who? If Not Now, When?