Annons:
Etiketterfrågortips
Läst 892 ggr
[kanskemenbarakanske]
2017-11-02 10:42

Städa runt sjöar eller liknande

Hej! Fick upp en tanke när jag satt på bussen idag om att jag vill hjälpa till att städa naturen, ta hand om djur eller liknande bara för den goda sakens skull. Vet ni någon organisation som åker ut och plockar skräp eller nått djurhem där man kan hjälpa till? Helst hästar då jag älskar hästar!

Annons:
Rowan de silva
2017-11-02 11:04
#1

Visst det skulle finns..Jag är lankesisk …Vi har ett förening som hjälper…räddar djur från lidandet..farann du kan blir fb medlem i det min vän..Man samlar sin egen Karma genom att göra sådant ..som action has it reaction by  Albertz einzteins….

Rowan de silva
2017-11-02 11:28
#3

övan har jag publiserad länkane vän..du kan själv kolla vad de gör..o kämpar för djurets rätt.

vendelay
2017-11-02 18:29
#4

Vilken stad bor du i?

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

[kanskemenbarakanske]
2017-11-02 20:57
#5

Jag bor i Stockholm :)

Rowan de silva
2017-11-02 22:10
#6

Jag bor i Trollhättan…..

Annons:
vendelay
2017-11-03 18:08
#7

Stockholm är ju fullproppat av organisationer som hjälper djur! Några exempel är katthem (Stockholms Katthem, Katthemmet i Vaxholm, Kattstallet osv…), hundstallet, kanske marsvinshjälpen (vet ej om de tar in volontärer), djurrättsorganisationer (Djurrättsalliansen, Djurens Rätt), svenska djurambulansen. Lättast är nog att du googlar på det du vill göra och tar det därifrån. Måste erkänna att jag inte vet någonting om hästar - kanske räddas de på väg till slakt och hamnar på en djurfristad? Men tror inte det finns djurfristäder i Stockholm.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: