Annons:
Etiketterfrågortips
Läst 1734 ggr
AccedeToVegan
2018-01-30 02:56

Finns det nån stans här ni har diskuterat vegan.nu

Finns det nån stans här ni har diskuterat Vegan.nu innan , saknar den siten mycket och tror många av er var där förr

Vill ju inte start nåt nytt om det redan finns , och om jag ska skapa nytt vilken kategori passar det i ???

Straight edge  VEGAN sXe  8år                       tidigare namn zWsXe på Vegan.nu   

Singel Fördomsfri , Respektlös            YouTube Streamare

Rad3

RAD4 Osynlig

Annons:
veggie4every1
2018-01-30 11:48
#1

Inte vad jag vet. Men du är så välkommen att starta upp trådar om det som intresserar dig oavsett om det finns gamla trådar🙂

Det händer ibland att jag hänvisar till gamla trådar, men då är det sådana ämnen som diskuterats mycket i flera olika trådar och där det redan finns mycket skrivet.

Jag tittade in på Vegan.nu ibland, men var ingen stammis där. Jag visste inte att den var nedlagt, men det var synd.

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

vendelay
2018-01-30 19:34
#2

Jag har inget att säga om sidan, känner inte till den, men jag kikade in på den och jag bara måste citera:

"Vegetarian – Äter inte döda djur
Lakto-vegetarian – Äter inte döda djur och inte heller ägg.
Ovo-vegetarian – Äter inte döda djur och inte mejeriprodukter men äter ägg
Lakto-ovo-vegetarian – Äter inte döda djur men äter mejeriprodukter och ägg – det som vanligen kallas Vegetarian
Pescetarian – Äter en vegetarisk kost, alltså inga döda djur, med undantag från havsdjur. Pescetarianen äter alltså inte kött men äter fisk och skaldjur"

Äter vegetarianer levande djur? 😂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

TicTac
2018-01-30 20:46
#3

#2 Och det är därför vi blir veganer… Det blir så jobbigt i längden när maten på eget bevåg lämnar tallriken. 😛


You'll never walk alone

AccedeToVegan
2018-01-30 21:30
#4

den är inte nedlagd den e bara såld , och har ingen anning var och hur den drivs , data basen finns kvar ! , domän namnet e parkerat ?

Straight edge  VEGAN sXe  8år                       tidigare namn zWsXe på Vegan.nu   

Singel Fördomsfri , Respektlös            YouTube Streamare

Rad3

RAD4 Osynlig

Schhh
2018-01-31 03:00
#5

Jag gillade den sidan och hade tänkt bli medlem, men den dagen jag skulle det så var den borta… hamnade här i stället. Snyft. :'(

EDIT:
#2 Den sida som för närvarande finns på Vegan.nu är inte samma som TS syftar på. Sidan var ursprungligen ett forum om veganism. Genom en snabb titt i Wayback Machine tycks sidan ha försvunnit någon gång i augusti eller september 2016. Här är en länk till hur den såg ut: 
https://web.archive.org/web/20160729210602/http://www.vegan.nu/

Dex
2018-01-31 03:19
#6

#3 #2 hehehe😃

Annons:
veggie4every1
2018-01-31 15:41
#7

Hahaha, låter som min mor när hon förklarar för sina 80 plussare vänner att hon är Vegan

"Jag äter inga döda djur" 😃

Men jaa, haha, det stämmer förstås 🤔😃

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

vendelay
2018-01-31 19:45
#8

#5 Nej, jag förstod det, men tack för att du förtydligade 🤗

#3 & #7 Jag skrattade så högt att sambon blev skraj 😂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: