Elak djurätare på youtube
Hej!
Jag kollade på ett klipp på youtube https://www.youtube.com/watch?v=LxlhmuHl3ns&lc=Ugx_9tD8UOZ7drmTTUR4AaABAg.91YysiHk6w29MiOCB5U91B och gav svar på en kommentar i kommentarsfältet från en person med användarnamnet "Haifa". Det han sa ar klokt. Och jag svarade " All people should stop fishing. How would you feel if someone slit your throat?" under mitt användarnamn "Nina". Nu får jag massa elaka kommentarer från "Dilvish PA" om att jag har barnsliga åsikter, inte kan tänka rationellt och att jag är en orationell person för att jag förespråkar veganism.
Jag blir på dåligt humör och har ingen som backar mig så jag skulle bli så tacksam och rörd om ni kan gå in på klippet leta upp kommentaren från "Haifa" och därefter "Dilvish PA" elaka svar på den kommentaren och argumentera med denna person och backa mig. Tack och kram. <3
Kärlek // Nina
Har läst en del av kommentarerna, och tycker det verkar bättre att låta det vara.
Förstår varför du blir ledsen av kommentarerna, men den sortens personer går det inte att resonera med.
Att hen i en kommentar börjar med att skriva "blah blah blah…", visar bara på att hen inte är mottaglig för information, och även vilken nivå hen befinner sig på.