Träffa nya veganer
Haj allihop söker Vegan vänner, eller möjligtvis Vegan dating. Någon som är mellan 24 och 34 och som är Vegan för djuren.
Och min framtida partner får gärna tycka om att gå ut och dansa med mig då det är det bästa jag vet.
Är 29 år och bor i Skurup och ska snart börja med lokalvård i stan. Samtidigt åker jag runt och fotograferar djur och natur, och gör allting annat jag kan för att hjälpa inom samma. Jag skapar musik, fotograferar, går ut och dansar, skriver, läser och en massa annat. Även intresserad av goth och det spirituella.
Vill du inte skriva här kan du skriva till Mad.n.madelaine på Instagram eller Madeleine Johansson på Facebook.
Maddo
#0: Glömde skriva, jag dejtar alla pronomen.
Maddo
Jag har ett superbra tips! Börja plugga. Där träffar man supermycket folk som drlar ett intresse med dig (det ni pluggar) och många är nya och letar vänner. Dessutom skadar det aldrig att utbilda sig :)
Hallå där. Jag är också sökande efter veganska partners/vänner. Heter Patric och är 33 år, bor dock rätt långt ifrån Skurup, utanför en liten ort som heter Skara. Jobbar inom industri i grannkommunen, men det är tillfälligt. Vill flytta någon annanstans så småningom.
Är rätt ensamt att vara just Vegan i Sverige så jag vill gärna försöka träffa så många som möjligt som är just veganer. Är själv helt grön sen snart tio år tillbaka, är det för både djurens samt Moder Jords skull. För mig är det självklart efter en tog del om hur det faktiskt ligger till.
Var ett tag sen du lade upp detta men ser du det här så hör gärna av dig. Du kan få mitt nummer eller det som krävs för att höras antingen via telefon/videomöte/text osv. Vore åtminstone bara trevligt att få prata med någon annan som faktiskt bryr sig helt om djuren.
Du kan såklart få bilder på mig men vill nog först veta om du är kvar här på sidan innan jag skickar.
Ha det bra ändå oavsett, och tack för du är Vegan, alla gröna människor behövs nu mer än någonsin (:
#0: Hej Madeleine!
Du behöver inte förlåta mig. Jag vill bara be om ursäkt.
Förlåt för att du tog det som att jag angrep dig och fick det att låta som att du borde göra som jag. Såklart du får göra som du vill. Jag ville bara förstå vad du tänkte.
- Redigerat 2023-09-16 15:04 av kakan90