Man blir bara arg.
Jag har suttit och chattat med en snubbe nu sedan 08 i morse, så berättade jag att jag var Vegan när han frågade vad jag gillade för mat så fick jag till svar:
"hade du inte varit Vegan kunde vi nog hafft kul" - Fick lov att kopiera texten.
Blev bara arg och irriterad, ska man se ner på någon på grund av matvanor?
Det var en underlig individ 
Jag förstår inte vad matvanor skulle ha med att "ha kul" att göra,kanske det enda han tycker är kul här i livet har med att äta kött att göra???
Frågade du inte vad han menade med det? Jag hade velat ha en utförlig förklaring om någon skulle uttrycka sej så.
~ mayolica ~
Ja jag har ingen aning. Ja antagligen, jaga en antilop och slita av köttbitar med bett, nja jag vet inte. Jo jag frågade, fick inget svar. =/
Tja han kanske var en sån som gillar jakt och fiske,men ett svar hade han gott kunnat kosta på sej. Det borde inte vara för mycket begärt,om man chattat i flera timmar.
~ mayolica ~
Nej det tycker jag inte heller, det är som att man pratar med någon så berättar personen att man kanske tillhör någon religion eller är gay eller något, inte ser jag ner på personen för det.
Jo jag ser det så också..:)
Ja så kan man oxå se på saken. Fast det kan ju även bero på någon obefogad rädsla för det "okända" som med religioner gay,eller vad det nu är som är annorlunda.
~ mayolica ~

Det verkar ju trist om ska bli ratad för att man äter veganskt.