Vegan iFokus

Vegan

Etikettloppis
Läst 743 ggr
[TrevorS]
0

Tips på artiklar.

Jag satt och funderade vad vill ni veta och läsa om på artiklarna finns det något som du skulle vara intresserad av eller något som vore bra att veta.

Ni får gärna bidra med artiklar skicka dem via PM till mig.

Casiopeia
0

Jag skulle som sagt gärna se en artikel om animaliska ämnen i vanliga (receptfria) läkemedel samt alternativ.

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

[TrevorS]
0

Just ja med värktabletter och de vanliga, det kan jag se till att fixa men kommer ta några dagar men det ska fixas. =)

mayolica
0

Ja det vore inte fel Glad

~ mayolica ~

batski
0

Just att de stoppar en massa animalier i mediciner tycker jag är riktigt respektlöst mot alla vegetarianer och allergiker Skrikandes

Man kanske borde börja sätta lite press på tillverkare av läkemedel.

[TrevorS]
0

Jag väntar på listor från apoteket beställt på de vanligaste medicinerna, tyvärr får ni vänta lite, någon mer artikel som skulle passa?

sighni
0

En artikel om djurförsök vore bra och jag ska försöka hinna med att skriva en någon gång. Ätliga vilda växter är ett annat förslag och om läkeväxter. Näringslära är aldrig fel. Produktinformation. Information om produkter utan ull, dun ,läder och likn.  Några förslag i all hast.

[TrevorS]
0

#6. Du menar som brännäslor och göra brännässla som exempel? Ja det kan jag fixa men lär inte bli förräns senare då jag måste forska lite. =)

sighni
0

#7 Det finns flera böcker om ätliga vilda växter och läkeväxter i min litteraturförteckning.

Brännässlor är ett exempel, ja.

[TrevorS]
0

#8. Jo jag har faktiskt läst lite om det och plockar mycket från naturen för att göra the och även till mat, svamp med mera det kommer men kommer ta ett tag, jag har lite planerat, vill ha klart artikeln om tabletterna också. =)

sighni
0

#9 Ja, det finns ju hur mycket ätbart som helst i en vanlig trädgård!

[TrevorS]
0

#10 Jo det finns hur mycket som hellst, glad att det finns. =)

Inlägget är låst för nya kommentarer