Burgare?
Vilken produkt är eran favorit till burgare? Mixa ni ihop en egen goj som ni steker eller köper ni i affären?
Vad brukar ni ha på? Blir det klassikern med lök, sallad och tomat eller något lite ovanligare och roligare(?).
Vad kör ni med för gucka?
Jag gillar sojabiffar från… hmm.. ja jag kommer inte ihåg vad det är för märke men papp-packetet är organget o innehåller 6 biffar.
Blir oftast just sallas, tomat och lök. Ibland ananas också :P Och Gärna hemmagjord guaccamole
Mums!
Jag gör egna med ekologiska blandade bönor. bara att mosa ihop. Sedan brukar vi ha hummus på brödet, god sallad + allt det vanliga och en stark senap. Grovt bröd, Mums.
Du tänker nog på märket Veggo! De är goda! :)
Go Green n Lean kör burgare utan soja, mycket goda de med (gourmetburgare).
Sedan finns från Viana, Robinson (något) - något dyrare, men otroligt gott!
Hemmagjorda blire mest blandbönor som man moshar ihop med krydda och mjöl.
Brukar ha bröd, senap, vitlöksmajonnäs, tomat, gurka, isbergssallad, tofuost på mitt :)
Jag brukar göra egna billigt och bra. =)
#2 Veggo, ja så var det :)

Jag jobbade på et hamburgerställe förr och har testat måååånga kombinationer q; Är nästan lite proffs. Själva burgaren kan variera, men blir oftast någon form av eget meck.
Sen hr jag lök, senap, färsk gurka, massor av sallad och vitlöksdressing (som jag gör själv av sour supreme/soyghurt/massor av hackad vitlök/lökpulver/salt&peppar
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
Jag föredrar grönsaksburgare framför soja, men är för lat för att göra själv. Och saltgurka samt hamburgerdressing är ett måste att ha på! Jag knarkar iof saltgurka - finns inget godare än en macka med saltgurka, rödlök och tomat.
_No way! Yes way!
Veggos burgare tycker jag är goda.
Men var kan man köpa Go Green n Lean?
Jag brukar ha burgardressing (som jag gör på veg-majonnäs, ketchup, lite sojgurt, vitlök och örtsalt), skivad tomat, rödlök, sallat och ibland även bostongurka.
Green and Lean finns i vanliga livsmedelsaffärer - oftast COOP Konsum har dessa :P
#8 Jasså? Är de helt veg?
Inte deras baccon tror jag, det är ägg i dem, de hade aubergine i deras produkt innan men de bytte ut då det blev billigare med ägg.
Synd 
Rashers finns ju som bacon (veganskt), vet endast att Gröna Boden (Göteborg) säljer dessa - sjukt dyra också. Det enda veganbaconet man känner till.

bönor, hackade nötter, vitlök och sambal oelek - då kan ingenting gå fel. sen har jag inte på så mycket mer än hemmagjord majjo, isbergssallad, tomat och gurka. kommer jag ihåg så steker jag bröden lite också!