Vegan iFokus

Vegan

Etiketterföreläsningvideo
Läst 3615 ggr
rutiga
0

Korsett

Hej vet ni någon bra webshop som säljer korsetter? (dom skall såklart vara veganska men det är kanske alla?)

[TrevorS]
0

Min far syr efter förfrågningar, han gör riktiga korsetter så de kostar några tusenlappar. (med andra ord inte lite tyg och snören på HM som de kallar korsett. Utan med stålställning)

rutiga
0

Ja precis jag vill ju ha en som faktiskt funkarr. Eller ja jag vill ju kanske inte ha sönder några inre organ eller så jag har redan rätt gul hy :)

[Golgadoth]
0

Odium Clothing har världens finaste korsetter, du bara MÅSTE kolla in dom!

rutiga
0

Tack det skall jag genast kolla upp.

rutiga
0

Älskar den lila dom hade skall spara till den

[Golgadoth]
0

#5 Hm, vilken lila menar du? Kan du länka? Om det är en rödhårig tjej som bär den så tror jag att jag vet vilken korsett du menar..

rutiga
0

Jag menar den andra Gladden här

[Golgadoth]
0

#7 aha, den var också snygg :)

rutiga
0

Ja jag är ju inte alterna tiv men den tycker jag var sådär flickigt söt :)

[Golgadoth]
0

#9 ja vissa korsetter kan ju vara sådär flickigt söta :) och andra är mer alternativa x) de har så stort utbud på kläder, det är helt grymt.

rutiga
0

Ja det var verkligen inspererande.

TrevorS: Hur köper man korsetter från din pappa då? Kan man beställa dem gjorda efter ens egna mått eller gör han färdiga storlekar?Tror du han kan göra i ekologiskt tyg?

rutiga
0

Hittade en tjej på etzy som gör jättesöta men lite svårt att köpa från någon så långt bort tror jag. La belle fairy

Casiopeia
0

#7 OMG Jag vill haaaaa den! Skrattande Ingen som har 1500 över som kan köpa den åt mig? jag skulle bli så j*a porrig!Guld i mun *dreggel*

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

[Golgadoth]
0

#13 Haha, spara. :D det gör jag, har redan lyckats spara 300, fast det är till en korsettklänning ;)