Loveice
JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!
Jag var och handlade i en affär hemmavid min pojkväns pappa (citygross i Höganäs) och gick en sväng och kollade deras vegsortiment och hittar då i frysdisken en glass jag aldrig sett förut.
En helt vegetabilisk glass som fanns som hallon, gammeldags vanilj och med lakritsrippel (jag ÄLSKAR lakritsglass!)
Märket heter Loveice och den är helt gudomligt god! Jättekrämig och god och inte sådär "isig" som vegglass ibland kan vara. Inte dyr alls heller, bara 24 kr för 0,75 liter!
*glaad*
(ursäkta bildkvalién, fick ta den med mobilkameran)
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
Åh, jag såg den på min hälsokostbutik innan jul, men hade inte råd att köpa den eftersom jag höll på att shoppa ihjäl mig på julmat. Sen dess har dom inte haft den inne, så jag ångrar lite att jag inte köpte den i alla fall. F¨r hoppas dom tar in den igen. Är särskilt sugen på den där lakrtsvarianten, ser jättespännande ut!
Ooooooh! :O
Vad roligt med en ny sort! Längtar tills jag hittar den 
Lovice, inte Loveice 
Det där lät ju jätteintressant! Då har man något mer att hålla ögonen öppna efter. Kanske borde man ta och fråga efter den, man kan ju ha tur att stöta på någon affär som kan börja ta in den om man tjatar tillräckligt mycket.
_No way! Yes way!