maxmaraprotest?
Hej,
någon som var där idag? Jag var så sugen på att åka dit men så råkade jag försova mig .. Hur var det? Ngn action? Kom ni någon vart? Mycket folk? filmade någon?:)
Nej jag var iallafall inte där är helt emot sånt men ja någon filmade för visst är det de klippet när någon slänger upp ett dött djur på disken?
varför är du emot demonstrationer?
Jag syftade på dagens protester, som jag antar va ganska fredliga med tanke på att det var djurrättsalliansen som stod bakom och inte minken några skänkte till dem vid jul.
Desstom är ju butiksbiträdet van vid att ha mördade djur framför sig på disken, så va flippar hon för?;)
Djurensrättsdemostrationen var jag ju inte emot utan det var att några gav dem en mink. Jag är emot den typen av grejer för att jag tycker dom får veganer/djurrättare att framstå som fanatiska och det avskräcker från att bli Vegan (enligt min uplevelse) och framstår mer som hämd än något annat. För om det verkligen var att visa upp hur det verkligen är som var syftet hade man kunnat göra det på många andra sätt. Sen tycker jag man går på fel person det är ju inte butiksbiträdets fel att där säljs päls i affären. Det är ett fel som kommer från ledningen alltså är det ledningen man skall gå på.
Nej den typen av grejer tror jag inte leder till något positivt för några djur.
Ja. Alla dessa provokativa kommunister som kallar sig djurrättare, men struttar omkring i sina läderskor, men slänger fram flådda minkar/rävar hursom.. meh.
Man vinner inte på vara elak. Är man snäll, så får man fler med sig.
#4 sant men vaddå kommunister? Nog för att jag inte är kommunist men tror inte vänstern är så mkt värre än högern på sån
Oh jo. Medelklassungar som spelar en karaktär för de tröttnat på sitt vanliga liv. De ska alltid försöka stämpla sig som seitan vet vad, spela på skillnader, attackera oliktänkande med idioti. Det är deras trademark.

#6 ALLA kommunister faller inte in under den beskrivningen. Fördomar, fördomar.
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
Och alla veganer är militanta idioter som släpper ut minkar, bränner korvkioskar och slänger döda minkar på folk. Eller det kanske också var en fördom?
_No way! Yes way!

Veganer lever bara på morötter och salladsblad, det vet väll alla?..
Äsch. Majoriten av rödingarna drar gärna på sig uppmärksamhet för sakens skull. Försöker klä sina spektakel till något värt att kämpa för.
Räcker man ser över rödingarnas senaste aktivism.