Earthlings
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag måste passa på att rekommendera en as bra film; som handlar om våran behandling av djur!
Earthlings - måste vara en av dom bästa filmer som någonsin har gjorts! SE DEN SE DEN SE DEN
Se den gratis på Google videos:

ALLA borde se den!

Jag klarade att se fem minuter, sen stängde jag av.
Fyfan, rent ut sagt.
EDIT:
Tvingade mig själv att se 30 minuter ungefär iallafall, helt sjukt. Jag är glad att jag är veg.
Ska försöka se hela senare, tror inte jag klarar att se mer än lite i taget åt gången.
the vanity, it becomes insanity
Vill inte heller se far lite illa av det.
Tycker alal ska ta av sig meshatten och se. Det är inte bara slaktscener och äckel - den har en hel del uppmuntrande att säga också.
Om vi blundar - varför ska då någon annan bry sig om att se?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
90min -
"we must not refuse with your eyes what they must endure with their bodys.."
Shaun Monson - regissören av filmen:
jag såg lite av filmen den va sann o bra!
Har precis sett hela filmen på youtube.
Jag är mållös…

Jag är mållös…

Jag är mållös…

trippelpost måste vara nytt rekord…

Jag väljer kategoriskt bort att se allt i den där genren. Varför? Jag blir sjuk faktiskt, tänk om de som vill visa sådana där filmer kunde anstränga sig och se till att de som bidrar till allt sådant där som dålig djurhållning mm mm såg det istället. Politiker och liknande folk. Jag är med i djurens rätt men klarar inte att öppna tidningen man får därifrån ibland. Mig behöver man inte omvända, jag har mitt ställningstagande klart och så tror jag det är med de flesta i forum som detta, precis som med medlemmar i djurens rätt och liknande. Det viktiga är hur får vi människor som kan göra skillnad att se på sådant här och ta det till sig?

Såg hela filmen nyligen, fick be en vän titta med mig för annars skulle jag nog inte klara det.
the vanity, it becomes insanity
Du kan ju börja med att skicka runt den du också
Jag höll på att börja gråta eller kräkas i klassrummet. Nu ska jag börja ta steget ifrån vegeterian och bli Vegan.
shit, jag mår verkligen dåligt över att vara människa.
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Har sett filmen, och jag var på väg att spy flera gånger! Jag såg inte någonting heller vissa gånger pga att jag grät så mkt. Det är sjukt.
Jag visade lite klipp av den i skolan också! :D
Jag såg hela filmen, var riktigt nära på att spy.
Är riktigt glad att jag är Vegan.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se