Torchwood - meat
Kollade på Torchwood idag, avsnittet som heter meat. Blev väldigt ledsen trots att det inte är på riktigt. Det är en utomjordisk varelse som bara växer och växer. De tar och öppnar upp varelsen och säljer köttet till olika matkedjor, eftersom den bara blir större fortsätter de att skada den. Att se den plåga är hemskt. Som sagt jag vet att den inte är äkta men man blir tårögd.
Det tänkte jag också när jag såg det. Jättehemskt. Fast jag antar att en massa människor bara tycker det är kul. Sorgligt.
Det värsta är att jag tror om det gick att göra att de skulle gjort såhär också. Annars är det en bra serie.
Jag tycker jättemycket om Torchwood och särskilt Jack Harkness. :) Ianto är bra han också.
Har sett en film där han är yngre i som var rätt bra. Men kommer inte ihåg vad den heter.

Ja här är en till Torchwoodfantast..just det avsanittet ni beskriver berörde mycket. Håller med Trevor om att det säkert finns de som skulle göra sådär om det gick. Arma krake som inte fick komma hem 
Jo faktiskt, tänk att bli plågadi tre månader. Men hon fick i alla fall slippa smärtan tillslut.
Jag tänkte i alla fall att de borde ha jobbat lite hårdare för att rädda varelsen. Det var ju egentligen bara Jack som tyckte synd om den, de andra brydde sig ju inte.