Inflyttningserbjudande. =/
Vad dyker upp när man flyttar någonstans jo inflyttningerbjudande av det bostadsbolag man flyttat till. Vad är det första man ser när man öppnar? Jo rabatterbjudande på skinskor, skinnjacka, minkjacka, flådd ko-matta och rabatter i schark och köttdisken på Hemköp.
Jag känner mig som en sur gammal gubbe!
Jag förstår hur du känner dig, Trevor. Vart man vänder sig blir man besviken. Världen är inte anpassad för oss… Tvärtom.

Jag hade ringt upp de som pysslar med sådan reklam och påpeka att folk pga religion etc kan ta illa vid sig av sådana utskick.
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
#1. Jo vi lever i en värld som har en animalisk norm som syns överallt inom media och tv.
#2. Jag ringde och frågade och fick som svar "Det gäller inte för gris som i viss religion de inte äter". Förklarade då att jag är Buddhist och inte förtär någon animaliskt och fick som svaret "All religion kan vi inte anpassa oss efter, vi kan inte ge dig andra erbjudanden heller, eftersom det vi gör reklam för är från de som sponsrar oss." Frågade inte ens om andra erbjudanden. Ville mer att de kanske kunde tänka "ekologiskt och djurvänligt" som de är så nöjda med och skryter med att de gör.

Ja man kan bli lite irriterad, jag fick precis samma papper!