Senaste mat/bakning
Vad är ditt senaste mat eller bakverk ni gjort?
Jag har varit lite övergenerös och bakat Seitan och malt genom köttkvarn. 
öhm, aubersill, igår
#2. Vart det gott? 
Som fan!
Vi hade sambons föräldrar på besök på "sillunch", de är inte veg på något vis men äter gärna grönt och har inga problem med att avstå från kött.
"Nämen, OJ! Det smakar ju precis som sill!" sa hans mamma och skrattade lite förvånat, "vad gott det var".
Jajamensan fattas bara, veganer ska vi alla vara. Iaf om man får aubersill varje dag!
Min karl avskyr förresten fisk och därmed sill, men eftersom att det inte är riktig sill i aubersill så älskar han det, lustig karl jag har.
Fått höra många gånger när jag frågar om jag bjuder hit några på smörgåstårta så säger de "jag gillar inte smörgåstårta". Så frågar man varför så säger de att det måste vara kyckling eller skinka i. Jag bjöd när jag fyllde år, fick till och med två som bad som receptet som först inte ville smaka. Sådant värmer när de gillar det man gör.
Kakor.. De hette bara kakor i receptet, men tror det var mördegs kakor, Ska smaka på dem imorgon, så får jag se om de var goda :)
Idag gjorde jag en enkel grekisk sallad med sallat, gul paprika, gurka, tomat, rödlök, fårost och till åt vi mitt grova bröd med hemgjord färskost på 
#5 Eftersom jag älskar att tetsa nya recept måste jag så klart be dig om recept på dina smörgåstårtor?
/Désirée
#6. Kakor går som smör här hemma. Alltid gott med kakor. =)
#7. Det kommer, jag har nog en 10 olika recept p åsmörgåstårta, du får hålla utkik de kommer. 
Bakat två olika sorters kladdkaka och en brownie, samt fyllt de med limemousse resp. fläder/citronmousse. Sjukt sött!
Glömt av att skriva, men kakorna blev galet goda ;) och ska ta med mig två satster kakor imorgon (Kaninträff)